Telemont a.s.
Hotline: (+420) 241 001 414

Telemont a.s.

Alcatel-Lucent Omni Touch Call Centre Office - kontaktní centra

Alcatel-Lucent Omni Touch Call Centre Office představuje integrované řešení Call Centra určené zejména menším a středním firmám. Kontaktní centrum výrazně zlepší kvalitu komunikace se zákazníky a kvalitu souvisejících služeb ( např. zvýší úroveň zpracování volání, uvítání volajících atd.). Řešení nabízí:

»  Funkci automatické přidělování volání (ACD - Automatic Call Distribution)

»  PC aplikaci Agent Asistent

»  Aplikaci Supervisor Console

»  Aplikaci Statistic Manager

          Alcatel_Lucent_Omni_Touch_Call_Centre


Automatické přidělování hovorů
(ACD - Automatic Call Distribution)

Zajišťuje efektivní směrování příchozích volání na volné operátory, kterých může být až 32 v 8 skupinách. Operátoři mohou pracovat se všemi typy terminálů (libovolný analogový, digitální nebo IP telefon) včetně bezšňůrových DECT telefonů pro mobilní operátory Call Centra. Volající si vyslechne uvítací zprávu a je přiřazen operátorovi. Jsou-li všichni operátoři právě obsazení, volání se zařadí do fronty  v chronologickém pořadí. Zde volající uslyší ve sluchátku zprávu, jejíž znění závisí na konkrétní situaci.

Agent Assistant

PC aplikace pro zvýšení produktivity operátora. Aplikace nabízí informace o volání a volajícím a funkce osobní statistiky. Operátor má k dispozici údaje o volající osobě, době čekání ve frontě a počet čekajících volání pro jednotlivé skupiny agentů.

Supervisor console 

Umožňuje monitorování operátorů, skupin a linek v reálném čase. Navíc nabízí přehled o úrovni služeb a umožňuje měnit stav jednotlivých skupin a operátorů.

Statistics Manager

Statistická aplikace pro vyhodnocení uložených informací o provozu a voláních. Informace je možno třídit podle skupin, agentů nebo podle kategorie volání. K dispozici je rovněž tisk reportů s předem nastaveným filtrem. Kompletní přehled a statistika odhalí možnosti pro zvýšení tržeb firmy.

Alcatel OmniTouch Call Center Office podporuje následující typy koncových zařízení se kterými mohou operátoři pracovat:

» digitální telefony řady 9
» IP Touch terminály
» bezdrátové DECT telefony
» IP Wi-Fi telefony
» softwarové IP telefony PIMphony
» analogová koncová zařízení

IP Touch telefony a SW IP PIMphony telefony umožňují vytvoření IP Call Centra, jehož operátoři mohou dálkově pracovat z libovolného místa.


Wi-Fi Ruckus Wireless / 3.LF UK

Wi-Fi Ruckus Wireless / ACCOR hotels

Promo video společnosti Ruckus

Vyhledat: